King Sites Download
King Sites Download



ميشائيل هنکه، مربي آلماني استقلال در لحظات پاياني قيد حضور و تمديد قرارداد با استقلال را زد و به کشورش بازگشت، اما اين در حالي است که مربي آلماني سابق استقلال، با شرايط خاص فوتبال ايران را ترک کرد.


 مربي آلماني تيم استقلال،  با شرايط خاص تصميم به جدايي از اين تيم گرفت،  هنکه اعلام کرده که بدليل مشکلات مالي شرايط حضور در استقلال را ندارد و ترجيح مي دهد که به کشورش باز گردد اما اين در حالي است که هنکه پس از ترک ايران اقدامي را انجام داد که عجيب به نظر مي رسيد. اين مربي در مصاحبه با يک روزنامه آلماني در خصوص شرايط حاکم در فوتبال ايران صحبت کرد.

اين مربي آلماني که تجربه حضور در کنار مربيان بزرگي را دارد ، مدعي شد که کار  در فوتبال ايران جالب توجه نيست و حضور وي در ايران تنها يک تجربه بود که در ذهنش باقي ماند،  اما اين تجربه براي وي قابل توجه نبود.

شايان ذکر است،  وي از فوتبال ايران انتقاد کرد و مدعي شد که در ايران فوتبال تاکتيکي معناي خاصي ندارد و حضور در ليگ ايران علي رغم مشکلات فني و تاکتيکي از لحاظ اخلاقي نيز با مشکلاتي روبه روست که قابل توجه است .

گفتني است، ميشائيل هنکه از نوع قرار داد هاي مالي تيم هاي باشگاهي در ايران نيز انتقاد کرد، مربي آلماني سابق استقلال اعلام کرده است،  که قصد بازگشت به فوتبال ايران را ندارد و تصميم گرفته است تا زمان دريافت پول ازا ين باشگاه منتظر بماند.

هنکه قصد دارد با آبي ها تسويه حساب کند و حتي مدعي شده است که در صورت عدم رسيدگي مسئولان اقدامات لازم را در خصوص شکايت انجام مي دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |