King Sites Download
King Sites Download




مسوت اوزيل، ستاره تيم ملي آلمان، وجود شباهت بين خودش و زيدان را رد کرد.


 اين ستاره ترک تبار که در سال 2010 از برمن به رئال پيوست، در 23 سالگي خود را به عنوان يکي از بهترين هاي اروپا مطرح کرده است.

بعضي ها او را يا زيدان، ستاره فرانسوي سابق رئال، مقايسه مي کنند اما اوزيل معتقد است براي رسيدن به زيدان راه زيادي در پيش دارد.

او در گفتگو با نشريه آ.اس گفت:" هرگز خودم را با او مقايسه نمي کنم. از اينکه در باشگاه بزرگي مانند رئال بازي مي کنم، به خودم افتخار مي کنم اما زيدان در سطح ديگري است.

او بازيکني در کلاس جهاني است. من هنوز راهي زيادي در پيش دارم و بايد خودم را ثابت کنم.

او بازيکن کاملي بود. او با هر دو پا بازي مي کرد، تکنيک خوبي داشت و از ضربات سر و تمام کنندگي خوبي برخوردار بود.

زيدان بازيکن شگفت انگيزي بود زيرا تکنيک بالايي داشت. به عنوان يک حرفه اي، او فقط زيبا کار نمي کرد بلکه براي تيمش موثر هم بود و واقعا بازيکن سخت کوشي محسوب مي شد."

اوزيل که در حال حاضر در اردوي تيم ملي آلمان حضور دارد، اعلام کرد براي تيم ملي در همان سطح رئال بازي خواهد کرد.

" قبل از اينکه صاحب توپ شوم، به اينکه هم تيمي هايم کجا خواهند بود و اينکه من کجا سانتر خواهم کرد، فکر مي کنم.

وقتي در رئال و تيم ملي آلمان بازي مي کنيد، بازي کردن آسان مي شود زيرا همه به شما فکر مي کنند.

نکته مثبت براي من اين است که رئال و آلمان با يک سيستم بازي مي کنند. نيازي به سازگاري با سيستم جديد ندارم. اين فوق العاده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |