King Sites Download
King Sites Download




فدراسيون بين المللي فوتبال - فيفا - اعلام کرد درباره ادعاي ازبکستان در به ثمر رساندن گل سالم در ديدار مقابل ايران اقدامي نخواهد کرد.


 تيم ازبکستان روز يکشنبه در تاشکند و در مقدماتي جام جهاني 2014 در قاره آسيا يک بر صفر مقابل ايران شکست خورد.

پس از بازي سرمربي تيم ملي فوتبال ازبکستان از شکست تيمش مقابل ايران ابراز ناراحتي و تاکيد کرد ضعف داوري يوايچي نيشيمورا مانع از تاييد گل سالم اين تيم در نيمه دوم شد. واديم ابراموف ازبکستاني گفت :« ما در نيمه دوم يک گل سالم به ثمر رسانديم اما داور نتوانست تشخيص درستي بدهد. »

فيفا اعلام کرد داور تصميم نهايي را مي گيرد. اين در حالي است که تصاوير تلويزيوني نشان ميدهد توپ از خط دروازه عبور کرده است.

يک سخنگوي فيفا در همين حال گفت قوانين بازي اينگونه است که تصميم داور غير قابل تغيير است.او گفت: « داور درباره وقايع بازي تصميم نهايي را مي گيرد. به ثمر رسيدن يا نرسيدن گل نيز از اين امر مستثني نيست. »

او افزود: « داور تنها زماني که درباره يک صحنه مشکوک باشد و آن هم با مشورت با کمک داور و يا داور چهارم مي تواند تصميم خود را قبل از آغاز دوباره و يا اعلام پايان بازي تغيير دهد.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، اين در حالي است که فيفا در حال آزمايش فن آوري خط دروازه با هدف پايان دادن به مناقشات درباره عبور کردن و يا نکردن توپ از خط دروازه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |