King Sites Download
King Sites Download



په په: رونالدو از مسي کامل تر است


په په، مدافع پرتغالي رئال مادريد معتقد است که کريس رونالدو شايسته فتح توپ طلاي امسال است. او در گفتگو با روزنامه پرتغالي «او ژوگو» در تمجيد از هم تيمي اش در رئال و تيم ملي اسپانيا گفت:« رونالدو يک ماشين است.»


   مدافع پرتغالي بدون هيچ شکي توپ طلا را به رونالدو مي دهد:« به نظر من رونالدو بهترين بازيکن دنياست.» او درپاسخ به سوالي درمورد مقايسه مسي و رونالدو گفت:« انتخاب کردن سخت است ولي رونالدو بازيکن کامل تري است. او يک ماشين است و با وجودي که او به عنوان آقاي گل اين فصل لاليگا برگزيده نشد، ولي شايسته کسب توپ طلاي امسال است.»





او در ادامه اين مقايسه گفت:« رقابتي ترين ليگ دنيا، لاليگاست. به همين خاطر و به عنوان يکي از اعضاي رئال مادريد ما بايد به رونالدو کمک کنيم تا از مسي پيشي بگيرد.»


په په درمورد شرايط شخصي اش درآستانه آغاز رقابتهاي يورو گفت:« در فاز آرامش و باثباتي هستم. تمديد قراردادم با رئال، به من ثبات فراواني داد. از نظر فيزيکي شرايط خوبي دارم و آرام و با اعتمادبه نفس هستم.»


په په مي داند که شنبه آينده و در اولين بازي تيم ملي کشورش در رقابتهاي يورو2012، مي بايست مقابل هم تيمي هايش در رئال يعني اوزيل و خديرا قرار بگيرد. په په درمورد اين ديدار حساس گفت:« دراين باره در برخي از جلسات تمريني با دوستانم شوخي کرده ام ولي قطعا در اين بازي، هر يک از ما، براي علايق و تيم ملي کشورمان بازي خواهيم کرد.»


سوال پاياني مطرح شده، درمورد هالک و احتمال پيوستن او به رئال بود:« فکر نمي کنم که او زياد به درد لاليگا بخورد و حضور در ليگ برتر انگليس بيشتر به نفع او خواهد بود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |