King Sites Download
King Sites Download



 


مدافع رئال مادريد اختلاف با پيکه بازيکن بارسلونا را ردکرد و گفت که هيچ مشکلي با او ندارد.


  با نزديک شدن به شروع جام ملت‌هاي اروپا، باز هم اين نگراني در ميان اسپانيايي‌ها به وجود آمده که رقابت بين بازيکنان بارسلونا و رئال مادريد به تيم ملي هم کشيده شود، اما سرخيو راموس مدافع رئال چنين نظري ندارد و معتقد است که در تيم ملي تمام بازيکنان براي دفاع از حيثيت و اعتبار اسپانيا مي‌جنگند.

راموس که خبرهايي درباره اختلاف او با پيکه وجود دارد، گفت: اصلا چنين چيزي درست نيست. هيچ اختلافي با پيکه ندارم. بر عکس آن رابطه خوبي با هم داريم. او تمام تلاش خود را به کار مي‌گيرد تا از پيراهن تيمش دفاع کند و من هم در تيمم چنين وظيفه‌اي دارم. در تيم ملي فقط صحبت از من و او نيست، بلکه بايد همه ما دست به دست هم دهيم تا پرچم اسپانيا به اهتزاز در آيد.

وي افزود: ما بازيکنان حرفه‌اي هستيم. مي‌دانيم که بايد در ميادين بسياري حضور يابيم . مي‌خواهيم کاري را انجام دهيم که پيش از اين کسي انجام نداده است.

راموس درباره اين سوال که آيا از پست خود در تيم ملي راضي است، افزود: تقريبا يک فصل را در قلب دفاع در رئال بازي کرديم. الان در اين پست احساس راحتي مي‌کنم. از اين که براي تيم ملي کشورم به ميدان مي‌روم احساس افتخار و غرور مي‌کنم. تلاش خواهم کرد تا خود را در شرايط ايده‌آل نگه دارم.

راموس درباره فرناندو تورس که در نهايت در ليست دل بوسکه قرار گرفت، گفت: تورس بازيکن بسيار خوبي است. او براي تمام تيم‌هايي که در آنها بازي کرده گلزني کرده است. اما فصل گذشته در چلسي نتوانست انتظارات را آورده کند. او در مرحله سختي قرار دارد، مطمئنا حضور او در يورو 2012 براي اسپانيا مهم خواهد بود.

اسپانيا در گروه C با تيم‌هاي ايتاليا کرواسي و ايرلند شمالي هم گروه است و در نخستين ديدار خود يکشنبه بيست و يک خرداد به مصاف ايتاليا مي‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |