King Sites Download
King Sites Download



امروز سرمربی جدید بارسا توسط سوبی ساره تا معرفی شد و بدین ترتیب تیتو ویلانووا از فصل بعد هدایت تیم کاتالان ها را بر عهده دارد.تیتو قطعا انتخاب خوبی است به خاطر اینکه او با مکتب و فلسفه بارسا آشناست.

pep


علی رغم موفقیت ها و رکوردشکنی های بارسا زیر نظر پپ گواردیولا در طول 4 سال گذشته و کسب 13 جام مختلف و نمایش های پرشوری که این تیم ارائه داد، تیتو ویلانووا، کمک مربی کاتالان ها، کمتر در مرکز توجهات قرار داشت.

تا اینکه امروز باشگاه بارسلونا در عین شگفتی اعلام کرد که این مربی 42 ساله از فصل آینده جانشین گواردیولا که امروز به طور رسمی جدایی اش از باشگاه کاتالانی در پایان فصل را اعلام کرد، خواهد شد.

تیتو ویلانووا که در سال 1969 در بیکایره د ایمپوردا، یکی از مناطق ایالت کاتالان به دنبال آمد، همواره رابطه نزدیکی با گواردیولا داشت. این دو در دهه 1980 در لاماسیا در کنار هم رشد کردند اما در حالی که گواردیولا به یکی از ستاره های تیم رویایی کرویف تبدیل شد و با این تیم در طول 11 سال، 6 قهرمانی در لالیگا و جام در جام اروپا به دست آورد، ویلانووا تنها دو سال برای بارسای بی بازی کرد.

او دوران بازی اش را در تیم هایی مانند فیگرسه، سلتا، مایورکا، ییدا، ال چه و گرامنت سپری کرد و در سال 2002 از دنیای فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

تیتو سپس وارد دنیال مربیگری شد. تنها تجربه او به عنوان مدیر ورزشی در فصل 07-2006 در ترراسا، باشگاهی در دسته سوم اسپانیا، رقم خورد. او در سال 2007 به بارسا برگشت و دستیار گواردیولا در تیم بارسلونای بی شد.

وقتی گواردیولا در سال 2008 جای رایکارد را در تیم اول بارسا گرفت، ویلانووا نیز با او راهی نوکمپ شد و به کمک مربی تیم اول باشگاه تبدیل شد.

جنجالی ترین اتفاق برای ویلانووا در طول دوران چهارساله حضورش در بارسا، روز 18 آگوست 2011 در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا رخ داد. خطای شدید مارسلو روی پای سسک فابرگاس، به درگیری بازیکنان دو تیم بارسا و رئال انجامید و در نهایت این مورینیو بود که با فرو کردن انگشتش در چشم ویلانووا، کمک مربی کم حاشیه کاتالان ها را به تیتر اصلی رسانه ها تبدیل کرد.

در ماه اکتبر بار دیگر ویلانووا نخواسته خبرساز شد. وجود یک تومور در غده پاراتیروئیدش، ویلانووا را مجبور کرد که زیر تیغ جراحان برود . خوشبختانه عمل او موفقیت آمیز بود و او چند هفته به تمرینات بارسا برگشت.

سرانجام امروز آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی بارسا، اعلام کرد که به خاطر اینکه ویلانووا با فلسفه کاری بارسا به خوبی آشناست و سبک بازی این تیم را به خوبی می شناسد، از فصل آینده جانشین گواردیولا خواهد شد.

اما به نظر ویلانووا برای پر کردن جای خالی گواردیولا که در طول 4 سال، 13 جام (شاید 14!) مختلف برای کاتالان ها کسب کرد، کار دشواری در پیش دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |