King Sites Download
King Sites Download




وينسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا گفت: تيم ملي فوتبال اسپانيا به علت انتظارات طرفداران آن تحت فشار قرار دارد.


   دل بوسکه در آستانه ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال اسپانيا در برابر چين گفت: تيم ما تحت فشار شديد از طرف طرفداران فوتبال اسپانيا قرار دارد و انتظارات از تيم ما به طرز قابل توجهي افزايش پيدا کرده است.

وي افزود: در رقابتهاي فوتبال يورو دو هزار و دوازده شانزده تيم خوب اروپا حضور دارند و ما قرار نيست با آنها در پارک قدم بزنيم اما ما هم به فشارهاي حاشيه اي اطراف تيم عادت کرده ايم زيرا قرار است در اين رقابتها از عنوان قهرماني چهار سال پيش خود دفاع کنيم و از طرف ديگر ما قهرمان جام جهاني هستيم اما به هر حال اگر قهرمان اين رقابتها باشيم اين قهرماني نمي تواند راه حلي براي مشکلات اسپانيا باشد.

ژاوي آلونسو بازيکن مياني تيم ملي فوتبال اسپانيا هم که از آسيب ديدگي رنج مي برد در اين کنفرانس خبري از آمادگي خود خبر داد و گفت: من در بهترين سطح از آمادگي به سر مي برم و از اين موضوع خيلي خوشحالم و ديروز براي اولين بار بر سر تمرينات تيم حاضر شدم و من در بازي فينال جام حذفي هم به ميدان رفتم و آماده حضور در تيم ملي و خلق يک لحظه تاريخي ديگر هستم.

گفتني است تيم ملي فوتبال اسپانيا در گروه سوم رقابتهاي فوتبال يورو دو هزار و دوازده با تيم هاي ايتاليا، کرواسي و ايرلند هم گروه است و در نخستين ديدار خود در اين رقابتها روز دهم ماه ژوئن به مصاف ايتاليا مي رود.

اين تيم امشب در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم ملي فوتبال چين مي رود.

رقابتهاي فوتبال يورو دو هزار و دوازده از تاريخ هشتم ژوئن تا اول ژوئيه به ميزباني مشترک کشورهاي اوکراين و لهستان برگزار خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |