King Sites Download
King Sites Download




مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من اگر 3 سال در اين باشگاه بمانم مطمئن باشيد اين تيم را کاملاً حرفه‌اي و جهاني خواهم کرد.


  محمد رويانيان امشب (جمعه) در برنامه ورزش از نگاه 5 در خصوص شرايط فوتبال ايران عنوان کرد: تيم پرسپوليس در اين فصل از چند لحاظ آسيب ديد افرادي در داخل و بيرون بودند که مشکلاتي را براي تيم به وجود آوردند همچنين سيستم موجود در فوتبال کارآمدي لازم را ندارد. اتفاقات مختلفي افتاد که باعث شد پرسپوليس در اين فصل نتيجه نگيرد.

وي افزود: من براي داوران ارزش خاصي قائلم اما در برخي بازي‌ها داوري‌ها سرنوشت را تغيير داد. مديريت‌هاي ما نيز مسائلي دارد ميزان لابي و ارتباطاتي که وجود دارد باعث بروز مشکلاتي مي‌شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه آيا از پذيرفتن اين سمت پشيمان است همانطور که از ابتدا اين موضوع را عنوان کرده بود، خاطرنشان کرد: بله هم‌اکنون هم پشيمان هستم اما اگر بروم نامردي در حق هواداران است آنها اميد دارند تا هرچه زودتر در اين مدت تيم فصل اينده شکل بگيرد شرايط سختي است و اگر بخواهم در اين شرايط تيم را رها کنم نامردي کرده‌ام به همين دليل صحنه را خالي نمي‌کنم.

رويانيان درباره ليست 10 نفره دنيزلي افزود: در واقع سرمربي پرسپوليس 15 نفر را براي فصل آينده انتخاب کرده بود که ما 10 نفر را اعلام کرديم. امروز به علت ولادت امام جواد نيز با کاظميان قرارداد بستيم او جوان باشخصيتي است و اگر واقعيت را هم بخواهيد جواد در بين ليست 15 نفر دنيزلي بود طبق بررسي‌هايي که انجام داديم عملکرد فني کاظميان در فصل گذشته خوب بود هرچند که به نظر مي‌رسيد در بازي‌ها خوب ظاهر نمي‌شود.

وي درباره اعتراض‌هاي کاظميان در برخي مسائل ياداور شد من به تمام بازيکنان گفته‌ام که اگر بازيکني حرف بزند از تيم خواهد رفت با جواد نيز اين صحبت را مطرح کرده‌ام.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره وجه تمايز خود با ساير مديران گفت: من نبايد درباره خود صحبت کنم سؤال شما خوب است اما نياز به زمان هم دارد در واقع من از بالا به پايين افتادم مردم مرا مي‌شناسند من رئيس پليس 110 و رئيس راهنمايي و رانندگي بودم افتخار مي‌کنم که نوکري مردم را کردم. برايم حضور در باشگاه پرسپوليس هم افتخاري است.

وي افزود: مطمئن باشيد من اگر 3 سال در باشگاه پرسپوليس بمانم اين باشگاه را جهاني خواهم کرد و به يک باشگاه کاملاً حرفه‌اي تبديل مي‌کنم.

رويانيان در پاسخ به سؤال مجري مبني براينکه کاشاني نيز اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کرد، تصريح کرد‌: من همين‌جا مي‌گويم که کاشاني از من بهتر است. تلاشم اين است که بتوانم باشگاه را جهاني کنم ما نتيجه‌گرا نيستيم مي‌خواهيم کاري کنيم که محتاج پول دولت نباشيم و کاملاً خودکفا عمل کنيم برخي‌ها مي‌گويند پشتش به کوه است اين حرفها درست نيست من اگر با يک برند خارجي قرارداد مي‌بندم اين نشان از ارتباط قوي من است و نفوذي که در خارج از کشور دارم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره سقف قرارداد عنوان کرد: متأسفانه در پرسپوليس و استقلال نمي‌توان تيم جواني را بست من يا بايد بهترين جوانان را دور يکديگر جمع کنم که مطمئناً نمي‌توانيم در يک سال نتيجه بگيريم اما قول مي‌دهم پس از 3 سال اين کار را انجام دهم و يا بايد بازيکنان پرستاره را به تيم بياورم که اين هنر نيست.



رويانيان درباره اينکه عنوان کرده بود تيم پرسپوليس را کهکشاني خواهد بست، گفت: من زماني با فتح‌الله‌زاده دوبار کري خواندم. حق پرسپوليس است که بازيکنان قوي داشته باشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اينکه علي کريمي در طول فصل حواشي براي اين تيم به وجود آورد، گفت: چه کسي مي‌گويد کريمي را نمي‌توان کنترل کرد من با او صحبت کردم و دنيزلي نيز دو بار در جده و ترکيه با او جلسه داشته و خود دنيزلي با قاطعيت عنوان کرد کريمي به تيم اضافه شود مردم خود تمام مسائل را مي‌فهمند من زماني که براي تيم تصميم مي‌گيرم قاطعانه و براي مصلحت پرسپوليس تصميم مي‌گيرم و يقين دارم مردم هم اين را متوجه مي‌شوند.

رويانيان با اشاره به اينکه پيشکسوتان پرسپوليس نتايج فصل اخير سرخ‌پوشان را ضعيف عنوان کرده‌اند، يادآور شد: يک بچه هم مي‌فهمد پرسپوليس خوب نتيجه نگرفته نيازي ندارد پيشکسوتان به اين موضوع اشاره کنند بايد دست به دست هم دهيم و براي پيشرفت تيم به يکديگر کمک کنيم. آقايان بايد راهکار بدهند نه اينکه در بلندگو فرياد بزنند. بايد بيايند در اتاق مسئول تيم و با او صبحت کنند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص چند شغله بودنش و امکان عدم رسيدگي به مسائل باشگاه تصريح کرد: نيازي نيست من در کنار تيم باشم مسائل تيم را دنبال مي‌کنم و اگر مشکلي بود آن را برطرف مي‌کنم براي کار شخصي خود به سفرهاي خارجي نمي‌روم بلکه با هيئت دولت و يا کارهاي ديگر به سفر مي‌روم.

وي در مورد دخالت‌هاي خود در کارهاي تيم يادآور شد: مطمئن باشيد که من در ريز کارهاي تيم دخالت مي‌کنم حتي به استوک بازيکنان هم من کار خواهم داشت و دخالت مي‌کنم تا شرايط تيم به خوبي کنترل شود.

رويانيان در پايان در باره جذب بازيکنان گفت: من با خلعتبري صحبت کردم اما با مارادونا هيچ صحبتي نکردم 70 درصد مسائل حل شده است و فقط 30 درصد باقي مانده که خلعتبري گفته بايد فکر کند اما اگر او به ايران بيايد 100 درصد خود را پرسپوليسي مي‌داند درباره ادين‌هو نيز بايد بگويم که خودم به شخصه صحبت نکردم اما ساير دوستان با او مذاکراتي داشته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |