King Sites Download
King Sites Download




مهاجم آرژانتيني درصحبتهايي اعلام کرد که هيچ وقت به رفتن از بارسا، بعد از جدايي پپ فکر نکرده است.


ليونل مسي،ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا معتقداست که تيمش مي تواند با نبود پپ گوارديولا برروي نيمکت مربيگري بارسا کنار بيايد.

گوارديولاي 41 ساله با اتمام رقابتهاي اين فصل وبعد از پشت سرگذاشتن 4 سال موفق برروي نيمکت مربيگري بارسا،اين تيم را ترک کرد . او از سال 2008 تا به امروز 14 جام قهرماني با بارسا کسب کرد تا موفق ترين مربي تاريخ باشگاه لقب بگيرد و تحسين همگان را براي خود جلب کند

الان ليونل مسي باور دارد که تيتو ويلانووا، دستيار سابق پپ و مربي کنوني بارسا مي تواند با اين تيم به موفقيت برسد و درصحبتهايي اعلام کرده که درفکر جدايي از بارسا بعد از کنار رفتن پپ از اين تيم نبوده.

مسي در صحبتهايي به اکسپانسيون گفت:« من دربارسلونا واقعا خوشحالم و هيچ وقت به تغيير تيمم فکر نکرده ام.قصد ترک بارسا را ندارم. ما با جدايي پپ کنار مي آئيم و اميدواريم که با تيتو همه چيز به همين ترتيب پيش برود.تيتو هم فلسفه و ذهنيت مشابهي با گوارديولا دارد.»

مسي جوان ادامه داد:« گوارديولا و تيتو در طول اين سالها،همه کارها را با هم انجام دادند و فکر نمي کنم که تمرينات روزانه ما تغيير چنداني داشته باشد.قطعا شخصيت تيتو با پپ متفاوت است ولي ما با اين موضوع تطبيق پيدا مي کنيم و اميدواريم که با او هم نتايج مشابهي با نتايج سالهاي پيش به دست بياوريم.»

دارنده سه توپ طلاي دنياي فوتبال درمورد احساساتش در لحظه اطلاع از تصميم پپ براي جدايي گفت:« هفته واقعا سختي بود. ناکامي در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا...بعد هم گوارديولا درهمان هفته تصميمش را اعلام کرد و اين ضربه خيلي سختي بود. جدايي گوارديولا يک ضربه سنگين بود.چون ما زيرنظر او به اندازه کافي خوش شانس بوديم تا تمام جامهاي ممکن را کسب کنيم و به دنيا نشان دهيم که چطور مي توان متفاوت بازي کرد .ما بايد به تصميم او احترام بگذاريم.چون اين چيزي است که او مي خواست.»

آخرين حضور پپ برروي نيمکت مربيگري بارسا در ديداري رسمي، با برد0-3 بارسا مقابل اتلتيک بيلبائو در فينال کوپا دل ري خاتمه يافت.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |