King Sites Download
King Sites Download



ستاره برزيلي اخيرا در سانتياگو برنابئو نمي درخشد و در فکر بازگشت به فوتبال برزيل است.


طبق گزارشهاي منتشره، کاکا، مهاجم برزيلي باشگاه رئال مادريد ، با مارکو اورليئ کانيا، مدير اجرايي باشگاه سائوپائولو ديدار کرده تا شرايط احتمال بازگشتش به فوتبال برزيل را مورد بررسي قرار دهد. اين ستاره 30 ساله از زمان پيوستن به رئال در سال 2009 با مصدوميتهاي متعددي مواجه شده و در طول فصلي که گذشت هم فاصله زيادي با روزهاي اوجش داشت و اکنون انتظار مي رود که در بازار نقل و انتقالات تابستاني از رئال جدا شود و پاري سن ژرمن هم يکي از مشتريان اوست.

با اين وجود، اين روزها بيشتر صحبتها برروي احتمال انتقال او به سائوپائولو متمرکز است و طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس کاکا، در روز 5شنبه هفته گذشته در سائوپائولو با کانيا ،شام خورده

گزارشهاي منتشره حکايت از آن دارند که سران اين باشگاه برزيلي به لطف اسپانسرهاي مالي خود قادر به پرداخت دستمزد بالاي کاکا هستند. تنها مانع پيش رو، پرداخت مبلغي هنگفت براي خريد کاکاست. چرا که سران پاري سن ژرمن آماده اند تا مبلغ 25 ميليون يورو را براي جذب او هزينه کنند ولي مسئولان اين باشگاه برزيلي قادر به پرداخت چنين پولي نيستند.

از سوي ديگر کاکا اخيرا اعلام کرده که مي خواهد در سانتياگو برنابئو بماند و توانايي هايش را در رئال به اثبات برساند ولي بازگشت به خانه وتلاش براي راهيابي به ترکيب تيم ملي برزيل براي رقابتهاي جام جهاني 2014 نيز ايده ديگري است که کاکا به آن نيز فکر مي کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |